Blogger Templates

klik situ klik sini

Saturday, July 3, 2010

PanDa dTg lg...


assalamualaikum smua...

bgus nye rsa buat blog, tp rsa nk kutuk je blog bru2 ni..dh la xleh edit..rosak plk tu..last2, aku buang je la...pdan muka dia tu xmo jd sgt..mfkn aku blog buruk, aku dh cuba n try sdaya upaya n kmampuan aku utk menyelamatknmu..tp apakan daya..tuhan lbih sygkn kamu..hahaha..bodoh punye statement kn..

arini aku bleh la pknalkan dri aku yg amat malu2 sbenanya nk gtau....sbb tu la aku ltak nma pak panda tu...nma aku ni ala2....ummm..ntah la nk ckp pe..hak3...

namaku yg telah diberikan oleh parents aku stlah bersusah pyh memikirkn nma yg bkal buat anaknya ni glamer n bijak serta geliga otak nya adalah..MOHD FAKRU RADZI bin NOOR MUSA


kalau nk berkawan ngn aku ni kdg2 tu senang,kdg2 tu ssh la ckit...bkn pe,sbb aku ni jnis nye kdg2 tu pemalu, kdg2 tu x malu...ehh..bkn x malu len tau...xmalu nk berkawan la..kata org x segan..haa..pandai2,bijak2..heee~

aku ni bleh je trima kwn yg jenis cmne pn..ni senarai jenis2 kwn2 yg aku dah trima sbgai kwn aku....:
1)skema
2)baik
3)jahat
4)bongok
5)funny(otak giler2 cm aku gk la..)
6)perokok yg tegar
7)perampas..hahaha
8)penagih
9)pero***...opss..hehe
10)budak surau
11)cantik & comel & hensem
12)macam2 lg la...

tu je snarai yg aku ingat...kwn2 aku ni mcm2 ragam dan gaya..aku suke berkawan dan ramaikan kawan...meh cni nk promote diri lg ni...kalau nk YM aku, gune je email ni dan add...radzi_ka@yahoo.com.my
email tu aku gne utk smua website sosial termasuk Facebook..best nye promote diri ni..hehehe...jual minyak la kata org2 kampung...aku la tu kata...

ok2..satu perkara lagi aku x bgtau..aku ni rakyat kelantan disebabkan pada suatu msa dlu,sewaktu mak aku ngandungkan aku,dan aku pn dh nk kluar msa tu..mak aku berada kt kelantan masa tu..beliau sudah pindah rse nye kt kelantan s=bsame kuarga..ni smua sbb aku la nk pilih tarikh yg best2 time kuar..tp disebabkn dlm sane xde jam,xde kalendar n xbleh nk on9,so ak trus kuar tanpa tau tarikh..

lpas kuar je,ak tnye la mak aku..dgn manje n buat muka comel(babyface) seraya aku berkata.."mama,mama,arini brape aribulan dh?" hahahahahahaha...best kn lau bleh buat cmtu...xpyh la nk pcaye cter tu..mengarut je...
ohh~~ dh lupa tjuk asal..aku ni lahir je kelantan n menetap di Pasir Tumboh Kota Bharu Kelantan slama 11 tahun xsilap aku..ntah la..tp lpas tu ak jd org tganu plak..smpai la skrang,aku menetap di tganu neh..

da abis dah aku intro dri aku ni...anda pulak bagaimana???hahaha..cam iklan x??
ngeee~~...dah2 la tu kn..lau taip byk2 jenuh plak korg nk bce..gmbar aku pn dh ade..nk tgk pe lg..nt ak upload gmbr2 len plk..gmbar kasut ke..ehehe..=)

dalam pemberjayaannye blog aku buat ni sbenarnye atas dasar tolong n ikhlas dri seseorg yg xpenah ak knal sgt...penah knal,tp xsgt la..dia ni mmg pro jgk la buat blog neh..ak saluuu mtk tlg dia..dia adlh...jeng3....adik junior aku msa aku amik diploma kt KTB dlu dlm bidang Pengurusan Hotel (UiTM)..nma dia xsilap aku, Farah Nur `Izzati Shaifuddin...tu je la..tq so much dik...kikiki...=)

k la smua...abis dh utk ari ni...nt ade ppe lg aku akn kongsi je kt cni..insyaAllah...

No comments: