Blogger Templates

klik situ klik sini

Saturday, September 4, 2010

hAri rAya HamPir tiBe..SETAN pon sAme,diOrang aKn terLepas!!


korang perasan tak??
lagi sikit kita nak sambut hari raya??
lagi sikit jgk laaa SETAN akan terlepas tau....
diorg tgh tggu dgn sabar tu..

AWAS!!

sape2 yg ckp besar ngn diorg2 neh
jaga2 lah...nt diorg2 neh geget korg tau..
SETAN akan menjalankan tugas mereka..iaitu:

  • menghasut korang
  • suruh korang buat bnda jahat,maksiat..
  • suruh korang tinggal solat
  • suruh korang kuang ajar ngn mak ayah korg
  • suruh korang lupakan ISLAM

byk lagi laa tugas2 diorg..
aku pn bkn tau sgt tugas2 diorg neh..
ta penah kerja skali..hahaha
tp jga2 laa kwn2ku...
SETAN adalah ditugaskan untuk menyesatkan umat MANUSIA
dan SETAN jgk akan buat apa saje utk korang jd pengikut diorg....
termasuk lahh

GEGET KORANG!!!!



gambar hiasan

hehe..gambar di atas adalah ilusi aku semata2...
bukan PANDA tu yg SETAN k!HAHA
ta penah tgk SETAN betol..
korang smua aku igtkan laa..tmasuk diri aku sdiri...
sama2 lah kita tgkatkan IMAN didalam diri kita..
supaya SETAN x dpt memenangi kita,,

wassalam..panda..^^

3 comments:

ardinihumaira said...

pancung je orang cemtu... hehe... tangkap dia!

♥AQMAL♥ said...

kali nie not bad lah panda kau!!!!!ahahah!!!

mr.panda said...

DNI::: hehehe...nk pncung sape?SETAN tu ke??hehe..diorg tu boleh bertukar wajah..boleh berubah suara..HAHA..^^

AQMAL::: ko ni ta abes2 komen gmbar aku..hahaha..tau la buruk..yg pnting mesej je.hehe..btw,thanks bro

There was an error in this gadget