Blogger Templates

klik situ klik sini

Tuesday, September 21, 2010

tak puas hati ngn someone neh!!

gambar dari yahoo image je..xde kena mngena k...

huhu..sori k..kpd seseorang tu..aku mmg xpuas hti ngn ko....

aku ni kalau dh xpuas hti,mmg smpai bila2 aku xpuas hti...

ko punya video mmg buat aku panas hangat dan geram oke!!

sape2 tgk aku rsa mmg geram jgk kn..huhu...

sabar..sabar...k laa..aku tjuk vdeo dia k...

tp aku xnk post vdeo tu..

sje buat suprise..

korg klik la KAT SINI



haaa..korg tgk..dia membuatkan berjuta2 manusia kt dunia ni marah tau..
dia xckp ape pn..juz snyap je..

tp ade jgk versi dia ckp,nyanyi,mkn...tp ckit je laa..

tp kn..yg sbenarnye aku xpuas hati kt dia...

knape la dia xjd awek aku??aku tgk dia,rsa geram,nk mrh n ape2 sgala..sbb...

dia terlalu comel dari aku...hak3....

MAGIBON nama dia neh..tp tu org panggil dia laa...

siap ade lagu utk Magibon lg...try cek youtube..hehe

myb korg da tau kot psal ni...bdk comel ni sgt comel lah..

sape2 blogger yg ade wajah cmni??aku nk jadikan awek aku BOLEH??..hehe..
gurau je k...




mood: MAGIBONNNNNN!!!

8 comments:

di sebalik wajahku.. said...

salam
mak panda mcm ane?? alalalatuk ^^,

ardinihumaira said...

huisyyy.. jangan buat awek.. kang hari-hari kena marah ngan dia.. hehe

mr.panda said...

mak panda sehat..haha

dni:errr..xnk pn buat awek sbenarnye..juz dia tu comel jek..hehe..

♥AQMAL♥ said...

aku x pham lah pe motif vedio bodoh tuw,,bosan doe!!!ahahahhaa

mr.panda said...

aqmal: haaaa...ko baru rsa...satu dunia da rsa tau...smua pakat geram...ntah pe motif dia...try la ushar kt youtube taib nama dia

hamzah ian said...

argh..

mr.panda said...

hahaha...ko knape hamzah??nk gile gk ke ngn awek tu??huh..g cri lam utube sal dia..

mr.panda said...

hahaha...ko knape hamzah??nk gile gk ke ngn awek tu??huh..g cri lam utube sal dia..

There was an error in this gadget