Blogger Templates

klik situ klik sini

Monday, July 5, 2010

pAndA pYh nk Suke2 kt oRg...


knape aku buat statement ntah ppe je kt ats tu??panda pyh nk ske2 kt org???hahahaha...sudah semestinye lah panda pyh nk ske kt org..sbb dia kn panda..pandai btol panda ni..nice try..dr td ak rsa mcm ade mslh je..dari awal aku kau knal,percaya kata2 mu...eh..waka waka eh ehh..hahaha..nyanyian songsang plak..ahakss!

sobona eh,oden torai nok ceghite kt koghang sumer...tp odem..ops...mcm belacan plk bunyi..huhu..ak xtau nk ckp pe,ari ni rsa cm byk sgt bnda buat aku serabut..pg tadi ada interview...nsb bek la lulus..dppt jgk la kje partime tu..huhu..pastu gado ngn ex plak..tetibe nk buat ayat sdey2...xmo lah...its over..end is end..huhu..

then kn...pasal sorg kwn aku ni plk..dia cantik,comel...aku mnat n sk tgk dia..kwn dlm FB aku..ntah pe yg trjadi,kami dh cam gado je..xmo cmni...xske3...bru je nk rapat2 sket..ada la tu salah aku..huhu..dia bru post yg dia ske ello kitty.....ahahaha..comel gk ello kitty tu..muka pn dh mcm dia..dia plk muka dh cm ello kitty tu..best2...dua2 pn katun...hehe
ni la dia ello kitty yg dimaksudkn tu..ngeee~ awak,sy bg ni kt awak..



dlm fb ni rmai teman2 gue yg jauh2..ada jgk yg dr srwak..yg dr srwk ni mmg baik sg ngn aku...dia ni aku anggap mcm adik aku jek..huhu..skang ni dia ada msalah..aku berusaha tlg dia sdaya upaya aku..

tp msalah ku ini xde sape yg bleh tlg..sbb aku sdri pn xtau pe mslh aku..rsa cm bosan la plk xdde sape lg nk komen2 ni..dia tgh online..huhu...nk anta blog ni la..nk suruh dia bace..msti dia snyum balik...ske tgk dia snyum wlpn dlm gmbr jek..ahahahaha..aku ske buat org gelak n org sedih..tu la hobi aku..jahat ngan baik..hehe..

tapi aku ni kira baik jgk la dr org2 jahat tu..kalau diikutkn penjahat yg selalu mmegang watak jahat tu,msti mka dia jahat nganas kn..tp muka aku ni bse je..xmcm org jahat pon..tp nape org slalu kwn ngn aku pastu xnk kwn dh??huhu..sdeyy...tgk bek2 mka aku neh..

haaaa..tgk bek2..mane ade jahat kn...hehe..malu nk snyum nmpak gigi..gigi aku ni bkn comel sgt..sini kosong,situ kosing..kt dpan dua2 dah ksong..mcm nenek tua je..hahahaha..grau je la..nt la aku upload gmbr yg ade nmpak gigi aku tu...

blog ni just tujuan org bce je..kalau ade yg nk komen tu mst malas sbb kna buat id kt google..kna sign up n ada akaun bru bleh komen...xpe la..aku xde pksa sape2 nk komen..kalau nk komen melalui fb pn xpe gk..aku accept je..mlm ni da xde mood...xmo men tenet lama2..esok kna bgun awal pg,g abtar adik skola...kul 6.30..tiap2 ari plak tu..huhu..

xpe2,nk wt cmne,lau aku xanta,maka xbersekolah la adik aku tu...hehe..kt cni je la aku tlis mlm neh..sbenanye da msuk ari esok da ni pon..da kul 1 lbih dh ni..ok la..babai smua..MMMuahhXX

No comments: