Blogger Templates

klik situ klik sini

Monday, July 5, 2010

PaNda vS HellO kittY....


selamat pagi....dan salam satu Malaysia...jom kta lyan lagu sat...

Genggaman tanganmu,
semangatku terus membara
janji ku pada mu,
harapanmu
ingin ku laksanakan.....

PM/satu..Malaysia..satu..Malaysia..

ni la lgu yg slaluuu berkumandang kt tv..ak ske dgr lgu ni...pg2 yg dh dkat ngn tgahari ni,kna la smgt patriotik skit...haaa..

nk cter plk pg ni,smlm aku tdo dh dkat kul 2..online punye pasai la ni...pastu bgn kul 6 td smyg subuh,trus g antar adik aku kt skola n pegi cari mkanan pg utk aku,ayahnda aku ngn toknda aku..hahaha...istilah tok bg NDA ni aku xtau..so aku ltak je la toknda....phm kn rakyat malaysia..hehe..

stkat ni tu bkn jd mslh lg la kt aku..smlm tdo pon dgn prasaan tenang je...pkiran terawang2..ingatkn ello kitty smlm..ahahaha,,,,kwn yg aku ckp smlm tu bg respon...lpas aku send blog aku kt fb dia,di trus ckp kt aku yg dia tersenyum xhnti2..smpai pg ni xtau la da benti ke blom dia snyum tu..mst best lau dpt tgk dia snyum live in pahang..hahahaa....tersebut plk negeri dia..

naseb bek dia sudi lg brkawan lg ngn Pak Panda ni kn...pak panda mne jahat..baik ni..cumell agi..kah3...dia ske ak bg ello kitty tu kt dia..sbb comell n bekelip2...mne la ak nk cri lg gmbr ello kitty ni....adehhh...nt jmpa yg lawa2,aku ltak la kt cni..ble dia tgk,mst tersenyum plk...smpai pg sok bru la kndur balik snyum..haha..lau snyum je tiap msa bhya gk kn..org kata gile plk..bygkn la sseorg tersenyum je,tgh mkn senyum..kunyah nasi senyum..nyum3...mlut senyum..hahaha..cumell2..

aku arini ade tugas yg diberi oleh kakak aku sblom beliau mninggalllkn rmh g kje td,diaa suh aku g bli beras...adehh..lemah nye lau bab g kdai bli sorg2 neh..ak pling xske lau g kdai sorg2,cm mengong je nk plih brg,malu,segan pn ada...aduiiii...tp xpe la..disebabkn beras je,aku sgup la..lau xbli nk mkn pe tgh ari ni??ngeh3....

ni la bila dh ketiadaan ibu...mak aku dh pergi meninggalkn kami pd jumaat yg lepas..beliau pergi pd waktu mlm naik bas SANI..haaa...ade la tu pk mak ak dh xde tu..haisshhh....nk kna ni..mak aku g ummah kakak aku je dkat Bandar Tasik Selatan..tmpat yg ade tjuk lgu tu...hahaha...beliau pergi sane utk mghadiri kurusus kawin adikkk..ehhhh..bkn2..kenduri kawin adik ipar kakak aku...haa..btol la tu..tp disebabkn tiket utk wktu trdekat ni xde,esok mlm bru beliau pulang ke pangkuan kuarga neh..huhuhu

dlm ketiadaan mak aku tu,kakak aku yg kt umah ni la jd pgganti mak aku..g msak,kdg2 lau aku rjin,aku tlg gk..tlg mkn..ahahaha~..xde la..aak tlg la ptong2 pe yg ptut..pastu,tugas mak aku g hantar n amik adik aku,aku la kna buat..adehh...

keje aku skg ni online jee...xde kje lain ke??hishh....ni tgh cari gmbar ello kitty..xjmpa yg cumeelll..lpas smlm aku bg kt kwn aku tu,ak rsa cm comel la plk ello kitty ni..slma ni mmg dh lma sgt xtgk ello kitty..hahaha..neh jmpa dh ello kitty..
kpd si dia....awk nk ello kitty cumell mcm smlm xde la..ade yg xcumell ni jek...ngeee~~



ni ello kitty ngn lolipoppp.....hehe...


ni ello kitty cumel ngn hati dia..ahaha


ni plk ello kitty ngn burung dia..opss..hehe binatang tu la...jgn pk bkn2..ngee~


kitty jd painter...heh3


ni kitty ngn kwn dia...



adehhh...aku da jd peminat ello kitty la plk..nk cari gmbar panda plk..da lari asal usul dh aku ni....kitty punye pasal..huhu...tp cm cumelll jgk kn..hahahaha..

kpd yg dituju,sape2 je la yg minat ello kitty neh,amik la gmbr mne yg anda mau...kt cni free je...copy then paste..heee~

selamat berjaya~~

No comments:

There was an error in this gadget