Blogger Templates

klik situ klik sini

Monday, December 27, 2010

aku tak caye!!sumpah aku tak caye..ni keje gila..

 

  • ape benda aku xcaye sgt tu??huk2..
  • arini aku bgun seawal 5.30 pagi,siap2 then kuar kul 6.30pg
  • benti kdai mamak,mnom teh tarik
  • oke..tu je….bye…

 

HAHAHAHA…..Angry smile

 

  • gelak mcm setan kn??hak2..
  • oke,aku smbung..lpas mnom teh tarik kdai mamak kt hentin kajang,aku trus g UKM bangi..
  • sbenarnya aku kna pegi fizikal test utk pmilihan tmuduga JPJ
  • mula2,test pancaindera,kawad,cara berjalan,ukur dada,ukur telinga,ukur hidung,,haha..hidung ngn tlinga xde
  • aku dpt nombor bertuah..
  • nombor 11
  • mmber2 yg lain rmai yg xlepas..siann diorg..huk2 Crying face
  • lepas tu,bermula lah acara membuli

grrrr..Steaming mad

ACARA-ACARA TERSEBUT IALAH

  • aku kena lari 6 pusingan stadium,aku ulang,6 pusingan stadium ok..gilerr..nk mati aku( 2.4km)
  • lepas lari,kna lari lagi 4x10meter dalam 11 saat..tp aku dpt 10 saat..hik2..Sleepy smile
  • pastu,kna buat sit up tu..pergghh..mmg parah..ko tau diorg nk brape cik lejah?? 30 sit up dlm msa 2 minit..

imageni la sit up ye adik2..

  • tp kn tp kn tp kn..kn kn kn….aku dpt wat 30 sit up dlm msa 40 second je..maksud nye adik2,40 saat..Nyah-Nyah
  • last skali, kna lompat mcm katak..dkat2 2 meter sambil berdiri..xleh ade lajak..kira mcm lompat jauh jgk laa..naseb bek lepas..hik2

 

**alhamdulillah syukur..dalam ramai2 peserta yg datang ari ni,hanya lbih kurang 30 org je yg berjaya daripada 300 org lebih yg dtg..so skrg,aku tggu kputusan utk layak ke temuduga..temuduga kastam dah lepas…tggu JPJ plk..good luck mr.panda cumilll..hak2…Smile with tongue out

3 comments:

♥diLahAmZa♥ said...

panda perasan baget c0mel laa kau.. ceitt...

ardinihumaira said...

Goodluck mr panda!;)

mr.panda said...

fad- grrr..smpai ati fad..huk2..=(

dani- thanks dni..hik2..=P