Blogger Templates

klik situ klik sini

Wednesday, December 15, 2010

cepat lawat blog panda…ade header comel..hehe

 

  • setelah beberapa jam aku bertungkus lumus
  • mencari gmbar2 panda di google
  • akhirnya aku berjaya menyiapkan 1 lg header baru aku
  • saje wat crowded skit..nk main teka2 ngn korang
  • sila teka gambar binatang panda yg paling kecik tu ade bpe ekor???
  • haa..jwb..jgn xjwb..xde hadiah punye..hahaha
  • sje je nk tgk korang leh bilang ke x..
  • sape boleh bilang binatang kcik tu,dia comel n hensem mcm aku..hahahaha
  • okeh laa..aku tjukkan gmbar bnatang kcik tu k..Hot smile

 

RAWRPANDA

ni dia binatang kecik yg aku dah besarkan size dia..haha..silalah cari..tp ni bkn kontes tau..Smile with tongue out

 

**err..sape2 nk mtk tlg wat header pn boleh..xde caj punye..kalau aku rajin aku buat laa..hehe..Winking smile

8 comments:

Nurul Marikan said...

meriahnyer header baru.. huhuhu

Nurhasnatul Nabila said...

hahahha...
comei seyhheader dia....

mr.panda said...

shana-hahaha...sgt2 meriah kn3??haha..srabut ade la

nurhasnatul- yeah...tq so mach..hehe..tu bkn comel,tu ribut taufan nma nya..haha

Misz Panda said...

hi, nice blog! followed =)
tak sangka awak jgk penggemar panda..haha..folo me back kayh!

mr.panda said...

wahhh...xsgka ada jgk misz panda ek...hehehe..teruja sgt2 neh..haha
oke2..i follow u..

Fairuz Zainal said...

ade 14! hahaha. buatkan header! plisss

mr.panda said...

jwapan kamu salah..haha...so,xleh bg upah header..cpt teka lg..kira btol2..=P

Noor Adibah said...

@cantik header ! heee:)
panda..mmg comel... hee.. nice sgt.. follow ur blog!