Blogger Templates

klik situ klik sini

Tuesday, December 14, 2010

PANDA’s family…

 

  • kalau nk tau Panda’s family tgk gambar ni

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  • panda tu aku lah..panda aka aku…haha…nama aku korang boleh panggil radzi je
  • aku anak ke 5 dr 7 adik bradik
  • dlm gmbar tu pengantin laki tu abg ipar aku
  • yg sulong,kkak aku dduk kt tgh2 skali dan depan skali
  • kedua kkak aku jgk yg dpan skali paling kanan
  • ketiga kkak aku jgk..haishh rmainya kkak.dia duk blakang..bdiri paling knan skali
  • keempat abg aku dia bdiri paling blakang skali paling kiri
  • kelima baru aku..knal aku yg mne kn??aku paling tinggi dlm kuarga..
  • keenam adik perempuan aku yg bdiri kt blkg paling kiri skali
  • bongsu @ ketujuh adik laki aku yg bdiri kt blkg paling tgh skali
  • then yg baju merah aku highlihtkan tu,mama aku n arwah abah aku..
  • aku rindu kt abah..aku tau adik bradik aku pn rindu kt abah..
  • msa ni la gmbar yg abah senyum..arwah payah nk snyum dlm gmbar
  • arwah abah senyum sbb tlalu gembira hari tu,hari anak perempuannya melangsungkan perkahwinan
  • tp abah pergi dlu meninggalkan kami..Crying face
  • bru bberapa bulan..kami sgt rindukan abah..
  • smoga doa2 anak2 mu smpai kepadamu..
  • hmmm..tu je la salasilah kuarga aku..

 

thanks sudi baca..aku cuma rindu kt abah..Crying face

3 comments:

ayong said...

rindu abah jugak...sentiasa rindu...kadang2 rs nak balik kampung n carik abah... tp skrg hnya 2 nisan tanda umah baru abah je yang ade ...dulu kalu rindu leh call or balik kg ...masak tuk abah, usik2 abah...belanja abah makan aiskrim kt umah tok...

10jarijemari said...

ader 19 ekoq panda..betol x?? haha~

mr.panda said...

npe tbe2 kuar 19 ekoq panda kat entry neh??haha

There was an error in this gadget