Blogger Templates

klik situ klik sini

Thursday, December 30, 2010

kebenaran itu amat sakit..urghh

 

  • oke..aku ketinggalan lagi…
  • ketinggalan update blog psal bola smalam..grr..haha
  • aku baru je smpai tanah air aku pagi td..smalam xleh nk online..duk dlm bas..tp sempat je tgk bola..

 

  • oke,dah2..smalam terjadinya cter aku xonline tu sbb aku hang out ngn member2 alam maya..haha
  • cuma ade 11 org je yg dpt kuar..
  • mne aku pegi?kitorg lepak kt mid je..main boling,tgk wayang, makan2,lepak2 n sambut bfday boy ngn kek yg amat comel..haha
  • aku xsmpat nk save gmbar2 tu smua..huk2..tenet aku dh low giler2..
  • aku smpat amik gmbar ni jek..thanks for alyah..

image

  • haha…comel kn kek bfday boy ni..
  • mmg best lepak ngn diorg,spoting mcm superman..haha
  • tp,aku xckup msa..aku trgesa2 nk balik..
  • sbb ape?sbb bola lahh..grr..
  • aku smpai je umah kt BTS,tukar baju,solat2 then trus naik LRT ke PWTC..
  • 1st half aku ketinggalan beb…rugi btol xsmpat tgk psukan indon amik penalti x gol..
  • aku tabik kt keeper malaysia..mmg terbaeekk..
  • aku tgk second half je kt the mall punya fudkot..

pe kena mngena tajuk kebenaran itu amat sakit???

  • haahaahaa
  • kalo diorang bace mesti ngamok..haha
  • ni untuk pemain indonesia..hahaha
  • dan juga penyokong indonesia..diorg mesti ade jgk godek2 cari info dlm tenet kn..haha.jgn marah ye pakk.nggak kutuk2 sama lu
  • mmg kebenaran tu amat sakit bila diorang terpaksa menerima kekalahan yg amat memilukan..erkk
  • kalo ikot kputusan,4-2 la kita menang kn..hik2..
  • indon dah xde alasan nk bg..aritu ckp malaysia main bomoh laa..laser laa..atromen laa..superman la..batman laa..mcm2..
  • dah ni termaktub dlm takdir yg malaysia xde main bnda2 tu n malaysia menang..
  • kalo kita kalah pn,mmg sgt perit kn..
  • aku tgk bola tu pn boleh je nk nangis..mengom..
  • ati lembut mcm kertas..haha..aku just terharu tgk pasukan negara menang..tu je.
  • so skarang kita pn da dpt cuti..xsia2 g mnyokong..
  • yeaaa..cutiiii..errkk..aku kje ke??haha..bia r..nk cuti gk..lala~

 

thanks to all fren yg hangout smalam..korang mmg hangat..haha..lau ade  jodoh,big gath nt kta jmpa lg..lau aku xdpt dtg pn xpe,da dpt jmpa sbhgan dr korg..yg akn dtg tu insyaAllah..xleh janji..hik2..>,<

k lah..papai…

**superman** tetibe

1 comment:

ardinihumaira said...

hehe.. nanges tengok Malaysia menang. sweetnye :)