Blogger Templates

klik situ klik sini

Saturday, December 25, 2010

satu pertanyaan….bunyi panda camne???

 

  • aku buat blog ni nama panda..
  • aku pn xtahu knapa aku suke panda..
  • oke,kalo korg tgk patung panda yg besar,rsa nk peluk x??hahaha
  • tp smpai skrg aku xtau cmne bunyi panda..
  • panda ade bunyi ke??
  • smalam ade blogger hensem ni tanye aku,bunyi panda camne ek??
  • soalan tu ditanya oleh cik nadia yg comel molek ni.hak2..Smile with tongue out
  • tgk neh..

                         panda

  • ape aku nk jwb??haha..aku jwb bunyi panda “ohek3” hahaha…
  • siyes aku xtau bunyi panda camne..
  • kalo soalan tnye ape kaler panda,tu mmg aku tau..hitam ngn putih..
  • yeaaaahhh..aku mmg pandaiii..hak2
  • aku ada buat research tntang bunyi panda ni..
  • ternyata semuanya sia2..hahaha
  • bunyi panda mmg payah nk tau..
  • tp,tp,tp,tp,tp………
  • ade maklumat cmne panda berbunyi..hak2..belit2 aku mcm keling
  • bunyi panda ni mcm bunyi beruang..tp bkn bunyi grr tu..haha
  • dia bunyi mcm bruang mnjerit/menangis.."ngeekkkkk'” hahaha..cmtu la bunyi dia lbih kurang..lala~

**sape2 ade tau x bunyi panda sbenar??sape leh jwb,aku kasi patung panda sekor..hik2..Red heart

14 comments:

LittLeMyRsHMaLLoW said...

tAk tahu...
tApi sgt mAhu pAtung pAnda...
bOLe ? ?
hEe~ =p

mr.panda said...

xleh3..
haha...sbb xtau cmne panda bunyi..
lau tau,bru dpt..:p

Shaofie said...

cm ne bunyi dier bro? aku xpenah dgr lagi panda bersuaraaa....

mr.panda said...

shaofie- ntah laa..aku pn xpenah tau..haha..

Mohd Fitri said...

razi cuba kau bersuara sikit. mungkin sama bunyinya. hahaha

ohlala said...

uukkk uuukkk aakkk aakkk..

macam tu ke? kehkehkeh ;p

mr.panda said...

fitri- sengett ah ko..hahaha

lala- ape bunyi tu??mcm pelik je..ahaha..xleh2...xditerima..patung panda ni masih tersimpan lg kt kedai..hak2

NADIA RAHIMI said...

paaanndaaaaaaaaaaaaaa! ni url dia

http://www.sandiegozoo.org/animalbytes/t-giant_panda.html

you tengok katbelh kiri yang tulis 'sound byte' ;)

Izz said...

agaknya mcm tu la kott bnyik panda. ohek3! haha

Izz said...

waaa pasni klo lappy rosak boley la pos hehe

mr.panda said...

nadia- thanks..hik2..

izz- boleh je..sila lah..nt nk wat tutorial repair lappy lah..haha

ijat_asni said...

jemput-jemput la datang menerjah
http://ijatasni.blogspot.com

^________^

mushee murtadza said...

mmg bunyi die ohek2 pon. HAHA panda tau tdur je, die dengkur lah kot bunyi die hahaha

mr.panda said...

ijat- orait bebehh..nk terjah ni..hak2..jaga2..

mushee2- hik2..salah la dear..tu bunyi eddy je ohek2..haha..bunyi panda cAMni...
tgk link ni pegi belah kiri bwh skali k-bunyi panda-bukan ohek2..haha

There was an error in this gadget