Blogger Templates

klik situ klik sini

Tuesday, January 25, 2011

maaf,aku suka menipu diri aku…haha

 

xpaham??xpayah paham..siyesly aku mmg ske tipu diri aku..utk ape?? ade pekdah ke cik abg oii..hahaha…senget tol ckp sorg2.

hahaha..sukati r………blog aku..Nyah-Nyah 

maksud aku,aku suka sgt sembunyikan perasaan aku..dah suka,tp aku cari jalan jd xsuke plk..pelik kan??xde pelik la..biasa la tu..watpe nk suke2..xserik lagi ke??arghh..

mainan perasaan je ni..aku kena kawal..aku kompius,dilema,terbahagi, divider,provider,skuter…argghh…mencarut ape ni..grrrr..Steaming mad

dah2…aku kena teruskan misi aku..jgn dilayan benda2 ni..Smile

aku kena ikut ckp mak aku..A.K.A mama aku..haha..kata org,ikut ckp mak ni berkat hdop..mak aku ckp,lau kaw nak,kaw keje dlu,then kaw cari rumah n tanah sebijik utk family kaw naty…baru ko boleh menggatai nk cari teettt..

aduhaii..lmbatnye..haha…tgk la,ade rezki boleh la..nasib baik kete da ade sejibik,wlpn bayar xjelas lg..haha…lau xde keta ni,cmne la aku nk cari rezki skrg..ce cter ce cter..hak2

tp kan…kan…kann..kannnnnn!!!!

pe motif aku ckp benda ni???grrr..bongek…

sbenarnye xde motif pn,bkn aku nk cari awek or ske kt sape2…ecehhhh..cover la plk mamat neh..menggelabah…(awk,sy pnjam ayat awk..Smile)

xde3..aku jeles ngn kucing aku je,dia da la muda lg…da nk dpt anak..ngandung skrg ni..buncit perut dia..huhu..aku xpasti dia da kawin sah ke blom ngn kucing jantan aku tu..huhu..sobss..

 

p/s: ce bace balik skali lg pe aku tulis…perasan x yg korg kena tipu ngn aku sama mcm aku tipu diri aku..hahahaha…Vampire bat

6 comments:

°•.♥pAdELah:✖:pAdeLot♥.•° said...

eiiiiiiiiiii.. tiru aku seyh..
kite same la..
jiwang2 mat panda ni..

ardinihumaira said...

:P bagus ikut cakap mak

mr.panda said...

diela- sebok jee...werrkk..;p
hahahaha..bse la skali skala nk jiwang2 gk..huhu..jeles seyh tgk owg kapel2 neh..lg2 tgk kucing kt umah,da nk dpt anak dh..huhu..sobsss..T_T

dni- saya mmg anak yg baik..hehe..xdgr ckp mak,nk dgr ckp sape lg kn..huhu..ayah da xde..ni la bakti utk parent smntara yg masih ade..huk2..

Ain Zulaikha said...

hahahahhahaha panda are you okey?

kalau panda dah minat seseorang tu teruskan je lah.. kahwin tak yah lagi.. hehehe.. sebab panda kan dah besar. dah leh jadi ayah kepada anak2 panda...

Ain Zulaikha said...

dah kahwin nanti don forget to jemput2 ain..

mr.panda said...

ape ni ainn..haha..panda xde mnat kt sape2 laa..=P

There was an error in this gadget