Blogger Templates

klik situ klik sini

Tuesday, January 18, 2011

aku menangis??kenapa??sebab perempuankah???

 

CORETAN TANPA GAMBAR

17/1/11

jam 4 petang

kat umah sewa Dungun terengganu..

ape kess aku nk nangis2 ni?? suka ati aku lah..air mata aku..huhu..Crying face

pada tarikh dan masa dan tempat yg aku tulis kt atas tu,

terjadilah tragedi yg xpenah aku lalui sepanjang hidup aku..

henpon aku kena curik beb..arghhhhhhh!!!!dem dem demm!!!

xkuasa aku nk nangis sebab perempuan oke..awek pn tarak,pehal nk nangis2 sbb diorg??huhu..

aku kehilangan 2 biji henpon aku..

  1. sony ericsson w660i je pon..tp amat berharga bg aku k..
  2. LG..model xtau..aku pnjam ngn mak aku punye..

camni..aku tinggal henpon atas krusi kt ruang tamu..1 atas krusi, 1 lg atas lantai sambil caj..dlm 5 mnit je aku p mndi,xprasan la plk bnda tu da xde..

siap2 je solat,nk kuar g kje,tgk2 henpon da xde..

kuar umah p tnye org dpan umah,mne tau ade nmpak sape2 ke..

alhamdulillah..beliau ade nmpak ade sorg budak lingkungan umo 14-15 tahun dtg umah aku,bg salam,pakai kopiah,pastu masuk..

VAVIKKKKK!!!!aku xde suruh ko masuk pn BENGONGG!!!

ko masuk masa aku tgh mandi kn..nk intai aku mandi ke??

pe jadah nye kn,sbb aku jantan mcm ko..so ko kebas je la henpon buruk aku..

kata kwn aku,henpon cikai yg xde button nombor 4…hahahahha.

mmg henpon aku cikai pn..button pn xckup..

tp ko ni mmg gila sgt2 kn..bnda buruk tu pn ko nk kebas..

brape sen sgt la ko dpt nt jual..

aku nk nombor2 dlm tu la VODO!!

lain kali kalo nk curik, SILA CABUT SIMKAD AKU DLU K..!!!hamik henpon dh laa.

tergendala bisness aku..grrr..Steaming mad

kalo aku jumpa ko nt,siap la..mmg lunyai lah muka ko…tu janji aku k..

ko da buat aku sedih gilerr..

aku xleh tdo..!!!aku teringat giler2 kt henpon aku..

bukan sbb ape..

ko nk tau????

  • aku xpenah mintak duit kat sape2 kalo nk ssuatu barang ok…
  • aku xpenah mencuri kalo nk ape yg aku suke..
  • aku rela xmkan sebab nk kumpul duit..
  • aku akan cari keje,dapat gaji sikit pn xpe..asal aku dpt ape yg aku nak..bukan MENCURII!!!!
  • aku akan usaha sampai aku dapat..bukan cari keje mudah mcm ko..
  • ko dah susahkan aku beb!!SHIALLL!!!!
  • ko ingat senang ke nk dpt duit haa???aku beli smua barang2 aku ngn hasil titik peluh aku…
  • aku syg smua brg2 aku…aku xpenah hilang brg2 aku..Crying face

kau memang JAHANAM beb…aku kenal kau..aku penah bertemu muka ngn kau aritu..aku cam lg muka ko beb..sumpah aku akn buat ko merana..aku btol2 stress gilerr..aku xde henpon,xleh nk cter or msg kt sape2 nk luah..kat sini je aku blh luah..argghhh..siyess aku tgh nangiss..mmg hati aku sensitif..aku snsitif dgn bnda yg aku syg…mane aku nk cari duit beli henpon baru derr..aku baru kje ni pn,xckup lg nk bli henpon baru..ko da curik ek..

plisss..pulangkan barang aku………………

 

**masa repot td,ade polis yg knal kau..aku sumpah beb…kalo polis dpt tgkap ko esok,dalam balai tu jgk aku belasah kau..aku akan belasah ko depan polis..ade aku kesah ngn polis2 tu??huh..aku doakan kau mati cepat beb!!!

6 comments:

ardinihumaira said...

semoga orang tu diberkas secepat mungkin!

Syafiq Rosli said...

sabar beb..ahah aku ingt perempuan ke..

hana said...

sabar2..
kalo nk belasah die tolong sepak die tuk sye skali..
haha..
sye x suke orng mncuri...
hahah

fatin nadia ismail said...

aku pn pnh ilang hp gk.dlm surau.tp klo nk curik pn, amek jela hp uh je kn..tp bwk kua la sim uh..sbb sim lg bhrge dr hp..hehe..

n lg 1 klo org uh nk curik wallet kite pn, amek jela duet dlm wallet uh..tp bwk kua la ic or bnde2 pnting2 dlm wallet uh..sbb bnde2 ic sume uh lg pnting dr duet.. ;p

mr.panda said...

dni-yup...harap2 camtu la..tp da lama ni,tkot polis ttup kes je..huhu

syafiq-haha..xde mkne nye nangis sbb pmpuan.huhu..hp lg pnting tau

hana-oraittt,nt sy sepak montot dia utk awk k..haha

fatin- wehh,otak ko mmg giler mcm otak aku kn..hahaha..betolll ape kau ckp uh..hoyeaa

yUmIyUrI said...

mr panda :)) jgn sedih2 keyh .. saba la .. Dugaan ja uh .. Apa ja yg jadi mesti ada hikmahnya kan..

There was an error in this gadget