Blogger Templates

klik situ klik sini

Wednesday, January 12, 2011

saya sangat suka lagu kat blog saya…:p

 

  • tunggu kejap…LOADING~~

************************

******************

***********

*****

***

**

*

*

*

  • hak3…dengar tak lagu kat blog aku??bestt..bestt…
  • maybe lagu ni da lama kot..
  • lagu dari apit-LUAHAN HATI sila gugel kalo nk tau..
  • tak pon search LUAHAN HATI kt 4shared k..haha
  • sebenarnya aku xtau sape penyanyi asal lagu ni..
  • sebab kumpulan Kristal pn ade jugak lagu ni..
  • tp kn kn kn kn………Kristal tu slalu ambik lagu orang..
  • dia buat style dia..not bad la,sbb dia da tmbah muzik2..
  • kalo lagu dari Apit ni,dia main petik2 gitar je..lagi syok..I likeeeee
  • hahaha….sayu je lagu ni kn kn kn kn???
  • sape2 pn penyanyi asal lagu ni,tahniah kat kamu..hahaha..
  • sebab dah buat aku tergila2 kan lagu ni siang dan malam mendengarnya….oyeahhhh

image

gambar proton hang lekir…bakal kereta aku..haha..gmbar hiasan dari gugel..

***soriiiii lama xupdate blog..da follow pemfollow2 panda td..hehe..bz skit skrg..

No comments:

There was an error in this gadget