Blogger Templates

klik situ klik sini

Saturday, May 7, 2011

hari ibu jatuh pada 8 Mei 2011

 

tu diaaa…tu diaaa…dia mai dah…haha..siap  tukar slang utara lg..Smile with tongue out

korang tgk btol2 tarikh hari ibu k..nt jangan ade yg tersalah plak..tarikhh hari ibu ni berbeza di seluruh dunia..biasa la,Bumi ni kan bulat…

jangan lupe ucap Selamat Hari Ibu kat ibu2 anda sekalian..bg yg masih ade ibu la..

kalau bole,korang wat la surprise skit…sbenarnye ibu2 kite ni diorang da search internet awal2 lg nk tau hari ibu jatuh hari ape..

pastu diorang tunggu la surprise pe yg anak2 diorang akan wat..haha..so, buat la ape2 pn sekadar yg sederhana..ibu anda pasti terharu..Smile

p/s: sayang n hargailah ibu bapa anda selagi mereka masih bernafas..bila mereka dah pergi,xde lagi tempat untuk anda rasa kasih sayang dari seorang ibu n bapa..Smile

No comments:

There was an error in this gadget