Blogger Templates

klik situ klik sini

Thursday, May 5, 2011

broadband paling murah??

 

  • dah lama xpakai brodben ni…aku punya maxis brodben xbayar2 lg..
  • xtau la plk aku lau kita xbayar,dia ade bunga jgk..ish3..kejamss..>,<
  • ni aku nk tnye ni..sape2 yg tau je la jwb ek..lau xtau tu nk jwb pn bleh jgk..lau korang xtau xkn korg nk jwb kn..haaa
  • aku nak beli brodben ni…da banyak yg servey n suwey..tp still xdpt keputusan tepat lg nk beli brodben mne..
  • kt tempat aku line maxis kurenggg..so,awal2 da tolak maxis bordben
  • celcom plk,ok jgk..hrga pn ok..line pn ok..
  • digi plak,lg ok..harga murah n line pn ok..tapiii..aku anti digi..
  • aku anti ngn digi sebab maskot dia orang kuning gemok2…xcomel!!haha..mengom tol..

image tgk tu..nyebok je org kuning tu..grr

pliss..tulun aku memilih teman hidupku..hehe..Smile with tongue out

No comments: