Blogger Templates

klik situ klik sini

Sunday, July 11, 2010

PaNda da xde Kwn...=(

huhu...lma da xmnulis...ari ni aku nk smbung cter ngn elo kitty ni..aku sbenarnye, ske sgt2 kwn ngn kitty ni,tp td dia da dpt 'teman' baru...kitty jantan la tu..kumbang yg slalu mengejek aku dlu,kni mnjadi realiti yg sbenar2 nye...beliau bertukarrrr mnjadi elo kitty jgk..so,...so ape??soooo....aku sbgai Panda2 yg berwawasan,xkan ggu ketenteraman umah tgga org lgi..ckup la kjadian silam diriku dlu...xmo 'banana fruit 2 time' kata Adnan Sempit..haha..so,sape2 yg bce n ikuti blog aku ni paham la dgn gmbr kt bwh ni..korg bleh la describe sndiri mksud dia kn..hehehe..gmbr tu bru je aku edit sbntar td n siap lukis2 skit..gbungan dr 3 jnis gmbr..
cantik kn gmbr ni?hehehe...


pasni,xde lg entry pasal elo kitty neh..ak nk ulas pasal FIFA plak..mlm ni final..
go Belanda go!!heee~

zassssssssss.........

No comments: