Blogger Templates

klik situ klik sini

Wednesday, July 7, 2010

PaNDa & KittY....??





slamat pagi smua....pg ni aku edit gmbar panda ngn kitty ni..xtau la knape aku buat sedemikian..hahaha..cam comel kn panda ngn elo kitty cmtu..sbenarnye ada la sbb dia..sbb dia..krana aku rsa nk edit cmtu..haha..xde la..ak nk suh kwn aku tgk.yg aku ckp minat elo kitty neh..xtau la dia mrh ke x ltak kitty skali ngn panda..

hmmm..mklum la panda ngn kitty kn jauh beza..kitty comel,panda xcomel..hitam ngn putih je..tp panda cumell....hahahaha..biar la org nk kate pe pn..asalkn dia kembali senyum suda...xnk org benci kt aku..dh mula kwn,kna la jga hati kwn kn..kalau kwn trasa,,kna la pjuk balik..bru la kekal kwn kite..=) (nasihat dr panda)

tapi satu perkara aku nk kongsi cter pasal katun elo kitty nih..kitty ni kn,spanjang aku tgk dia,dia mmg seekor katun yg perasan jgk la..hahahaha...nk tau sbb pe dia perassan..ok,try korg tgk setiap gmbar kitty..mane2 je la gmbr kitty..msti dia akn pose muka ngadap ke kamera, dan senyum jee...eeeee..mmg smua gmbar dia cmtu..mata dia mmg akn mghadap ke kamera ni...adehh...kitty..kitty..nsb bek ko comel..haha..

tu je la catatan pg ni..nk letak lagu dlm blog neh,xjmpa lg yg sssuai..huhu.
k la,ak blaaaaahh dlu ok...aku gna bhasa dlm blog ni xde la nk skema sgt..bse2 je..asalkn org paham..slamat maju jaya..ahahaha~~...zaaassSssSSsss

2 comments:

Nurhasnatul Nabila said...

OMG!!
hello kitty kwn ngan panda.. wahhh~! comei..
aku fanatik hello kitty!

mr.panda said...

hahaha....ini lama punya cita...huhu..