Blogger Templates

klik situ klik sini

Tuesday, July 6, 2010

PaNDa sUke GamE hEliKoptEr...


selamat datang kpada pengunjung blog Panda....

aku ada game yg ak suke men dr dlu lg..xsangka plak jmpa n bleh ltak dlm blog ni...dlu aku main bkn yg helikopter..tp mcm cacing..pyh ckit nk score..

ni jmpa yg lbih kurg,cuma beza dia helikopter jek..stelah sekian lama aku bermain ni..dpt la aku menunggang helikopter seden ni dgn jayanye..highscore yg paling tinggi aku dapat adalah 1292..satu perjalanan yg amat jauh dan mendebarkan...

ni la game yang aku mksudkan tu..korg bleh la habiskan masa duk main je game tu..hahaha..msti sakit ati..highscore dia xkn di save selagi korg xttup page tu..highscore aku yg 1292 ni sempat jgk la aku rakam utk tatapan umum dan memberi semangat kpada korg sbgai cabaran mengatasi score ni..hehehe..

kalau korg berjaya dapat brape pon..bgtau je la..
cara dia snang je..kawal heli tu,tekan tikus korg kalau nk naik...
lpas tikus korg kalau nk turun



lepas korg da abis main ni,dapat la score macam gmbar kt atas ni..ahahaha.
try je la main...xpyh nk malu2...zaassssss


No comments: