Blogger Templates

klik situ klik sini

Friday, November 19, 2010

aku nak lari dari rumah!!demm

 

oke..dah..baca tajuk pn dah paham kn?

aku begurau??

NO!!

aku xbgurau dlm hal ni..

aku dah benci duk umah ni..

aku benci kt sekor ni..

aku ptut panggil dia binatang je la k..

xmgkin ko terasa ngn kata2 aku kan??

sbb ko binatang..

knape aku nk lari dri rumah aku sdiri??

sebab ko la weiii…

ko bawak “benda” yg aku paling xsuka..

sepanjang hidup aku,aku xkn sesekali bawak “benda” tu masuk umah aku sdiri oke!!

DEMM!!

korang pn msti dh boleh agak kn ape bnda tu..

neh dia..

3812857397_7c4886e20a_o

 

ko knal x ape ni???

ni la ulat beluncas..

punya geli aku nk cari kt google gmbar yg same ngn ulat td..

ni la “benda” nyaa..

binatang kt umah aku tu,kucing aku..nama dia Beyonce

aku mmg takut giler kt ulat bodoh ni..

eeee..tgk muka pn dah mnyampah..

so,aku nk lari dr umah laa..

rumah aku da xaman lg..

nt kucing aku bwk masuk lg ulat ni..huhu

soriii..aku xmnje ok..hahahha..Smile with tongue out

aku just geli je kt bnda ni..

aku nk lari dr umah pn bkn lama2,kuar kjap je..

smntara org lain buangkn ulat tu..

 

ciss..malu jek..badan tegap,body taff,muka hensem,awek xde(ade kaitan ke awek xde??) tp takot ulat..hahaha..Hot smile (ayat xleh blah)

8 comments:

♥AQMAL♥ said...

kelas kau maria letak name kucing Beyonce hahahaha!!!!!!vouge gak lah!!! hahaha

mr.panda said...

hamboii kaw..hahaha..
lama xgelak ketawa bsama ko qmal..
haha..wehh,kucing aku class gtu tau..seksi..hahaha..
tp nama aku bkn maria oke!!demm..hahaha..sori beb,lama giler aku xupdate..xsmpat nk blogwalking..

Cinta Hati said...

hehe..klakar la awk nie..tkot ulat erk?? tp ulat tu 6pk comeyy la.. :)

mr.panda said...

cinta hati -

urgghh...tolong laa..plisss..jgn ckp yg ulat tu comey ok...i hate it..muka wat nyampah je..konon kntrol cute..blah la ulat..grr
sy xmrh awk..hehe..mrh kt ulat tu je..jaat

~naddy~ said...

HAHAHAHA..

mr.panda said...

npe gelak??grrr

Heidi Shafiq said...

meh cni aku picit bende tu sampai pecah.. :P

mr.panda said...

wehh gilerr..ko jgn..hahaha..nt termuntah aku..geli la bnda tu..lembik2..hahhaha

There was an error in this gadget