Blogger Templates

klik situ klik sini

Tuesday, December 14, 2010

CONTEST SUKA SUKA

hai smua..
mr.panda kembali dgn join kontes..hehe
soriii,bz ngn fb je sblom ni
sape2 yg tag aku tu,aku mtk maap sgt2..
nt aku buat entry korang dan award2 korg tu..hehe
skang ni aku masuk kontes dr dak kcik ni..cik nadia 
kontes ni berbunyi kontes suka suka
hahahaha
Wallpaper_special_size_by_Appetizing
oke..dah suka..da nma dia suka2,kna la suka..haha
mula2 aku xpham pe kontes ni kna wat..tp bla tnye owner dia,aku phm la..then aku nk msuk..sje utk suka2..xmnang pn xpe..hehe…Winking smile

ni gmbar kontes..kena teka
P1020299-1
kena teka gambar je..hehe
soalan : yg no. 1 tu, agak2 korang la kan, JATUH atau TAK JATUH ?? 
( kejadian selepas picca di snap )
jawapan : xjatuh

jwapan aku xjatuh..
gila kn aku??
sbb aku ckp xjatuh??
okee..sbb yg no 1 tu dh menongkat kt no2 tu
dia tolak no 2,so kestabilan dia dh mningkat,n dia berjaya berdiri..
sape jatuh??tu,no2 tu yg jtuh..sbb kna tolak ngn no1..hahaha
rumit btol jwapan..
ok,skrg nk tag kt blogger lain..hehe..sape ye

hah..amik korang..join3..kwn2 blog aku yg baru..hehe

3 comments:

~naddy~ said...

tengs pak panda. hahaha jawapan tuk no 1 je diamek. heheheh

mr.panda said...

haha..oke2..da tau msti salah kn..:p

nur dhiya' aida said...

tengs tag..insyaAllah join ^^

There was an error in this gadget