Blogger Templates

klik situ klik sini

Friday, December 24, 2010

Contest Aku dan Kaca Mata

 

selamat pagi…

 

  • mulakan pagi anda dgn kontes…ahaks…

 

sila klik utk terus ke kontes encik syafiq

  • korang tengok..korang tengok…smart x??pehh..kalo tuan dia join kontes ni,msti dia yg menang kn..
  • ni la kontes aku mksudkn..kontes aku dan kacamata..by hencik syafiq…hik2..Be right back
  • nape aku join kontes pepagi bute ni??
  • sebab aku bkak2 dashbord blog,nampak mRa punya entry psal kontes ni…
  • apa lagi,oleh krana aku ske bgambar ngn spek itam,so aku nk join lerr..hik2
  • tp kan..tgk hadiah dia..sape2 tgk ni msti rsa nk join gk kn..

Tempat pertama: RM 100

Tempat Kedua: RM 80

Tempat Ketiga: RM 50

 

  • haha..mmg sah korg mata duitan haha..Nyah-Nyah
  • ehh..aku xletak lg pic aku..cehh…ni aku pertaruhkan pic aku..xnk letak byk2..

aku

oke..sila tgk ye kwn2..aku dah besarkan pic ni..haha

 

  • skarang aku nk tag…err,sape ye..haa..dua org ni comel2 n pndai posing..hik2

dani

dengan

nisa

5 comments:

ardinihumaira said...

Goodluck!
:D

Mohd Fitri said...

kalau aku masuk, kau tak boleh menang! hahaha

mr.panda said...

dni- thanks dni..hehe

fitri- cehh...hahaha..sbb tu aku xtag ko..hahahha

Syafiq Rosli said...

tuan tnh dtg..nice pic bro..all da best

mr.panda said...

thanks tuan tanah..hehe

There was an error in this gadget