Blogger Templates

klik situ klik sini

Saturday, April 16, 2011

maharaja lawak minggu ke 3..sape paling hampeh??

 

 

tengok x maharaja lawak smalam?? aku x tengok pn,astro xmasuk lg dalam umah bujang ni..tp tenet ade..tgk lam youtube jek..mekasih yg upload vdeo diorg k…

aku tgk pn yg aku suke je smalam..tggu pkul 1pg xde lg,dalam kul 3 pagi baru ade diorg upload..aku sempat tgk JOZAN, SEPAH, NABIL n BALAS..dalam ketiga2 kumpulan ni,aku blh bg ranking :

  1. SEPAH
  2. NABIL
  3. JOZAN
  4. BALAS

perghhh….terbaik la SEPAH..korg stuju x? ce tgk vdeo ni balik..aku xbosan tgk diorg pnye prsmbahan..ce tgk ni..

ni SEPAH punye performance..tterbaik kn??ngeh3

haaa..tgk tu..tergolek2 aku tengok SEPAH ni…haha..korang ni mmg manusia spontan btol lah..

pastu NABIL plak..manusia ni pn xkurang hebatnye..tgk ni plak..

NABIL pnye keje…

lu memang kretif n inovatif beb..aku best part yg gado ngn lalat tu..ade sound effect dush3…hahaha..

ok..ok..okk..lau yang JOZAN tu korang leh la layari YOUTUBE ye…JOZAN pn hebat jgk..tp kurang menyengat..tp hebat la dari orang lain selain SEPAH n NABIL…

TAPII…

ade satu persembahan wat mood pagi aku hilang..nk tulis ni pn da hilang mood..aku blh bg kategori persembahan ni, PERSEMBAHAN PALING HAMPEH..hahaha

bukan aku nk kutuk dia..tp aku terpaksa kutuk..xkan la aku nk puji kalau stakat tu gaya dia…baik duk umah je..sian pn ade aku tgk..dia memalukan diri dia sdiri je..memang xleh blah blah bla blaaa….

aku xnk sebut sape orang tu..malu nk sebut…nt lg hilang mood aku..hahahha..korang rsa korang leh tahan ngn mamat ni,korang tgk la vdeo dia ni..aku sajikan khas utk korang..hahhaha

arghhhhh…..

sakit ati x?????dah laa weii…ko tarik diri je la…ko xdgr ke juri ckp pe kt ko??hishhh..xpaham aku…

aku harap maharaja lawak minggu ke-4 lagi meletup..dan aku harap sangat2 AMIR disingkirkan awal2 k…

p/s utk AMIR..minggu depan xpayah la blatih k…xyah tanye nape..ko akan tau..ngeh3…

2 comments:

Anna King said...

utk AMIR.. saya tau nape.. sebab die x best kan... muak.. hehee... ^^

fatin nadia ismail said...

npe la ade org masih vote amir.. x paham btol la......

There was an error in this gadget