Blogger Templates

klik situ klik sini

Wednesday, February 29, 2012

my 1st anniversary….

 

Assalamualaikum….

hari ni bertarikh 29.2.2012 dah…so??maksudnya aku da setahun,da setahun,da setahun…wahhh..seronoknya..

xde la seronok sangat..bukan la macam korang,sambut ulangtahun kapel lah,ape lah…bab kapel,belum sampai seru lagi nak memilih sesiapa..muahahaha

tapi tahun ni,hari ni,saat ni,bulan ni…dan pada etika ini..cukup lah,genap lah setahun masa aku bekerja di jabatan ini..aku tak berani nak mention jabatan apa aku keje,sebab dalam akta cakap tak boleh..entah..

tak mau lah aku kena tindakan tatatertib or kena buang kerja ke kan sebab heboh2 dalam blog..padahal takde ape pn..hahaha

di malam anniversary tu,aku sempat hasilkan sekeping poster cincai2 untuk member2 batch aku yang ada kat opis aku..diorang pn takde la kutuk hasil aku tu..so makna nya kerja aku wat tu ok jgk la kn..haha..korang tengok sendiri la ye..

ni hasil dari photoshop je…just memain…enjoy

poster

No comments: