Blogger Templates

klik situ klik sini

Thursday, March 8, 2012

jom holiday.."sawadikap" (part1)

Assalaamulaikum....

hadirin hadirat yang dihormati sekalian..kali ni,aku nk share sedikit sebanyak pengalaman aku bila dah bekerja sebagai penjawat awam ni..

bukan nak kata gaji dah besar boleh pegi jalan2 merata2 bagai..tapi,alhamdulillah laa..ade rezki dari hasil sendiri..boleh jugak kenal2 tempat orang atau negara orang..

negeri orang dah aku jelajah..pulau pinang...tempat biase aku lepak adalah seagate dan bawah jambatan p.pinang..untuk lunaskan hobi mancing aku je..

tapi kali ni,aku pergi jauh sikit..lepas p.pinang,ade kedah,sungai petani,then siam....siam ngan penang ni dekat je...9 hb Mac ni aku betolak la kesana..walaupun dekat dan cuma jiran tetangga malaysia je,tapi boleh la aku hebohkan kat pemili aku yang aku dah gi obersea...keh3

ni aturcara aku 9hb Mac nt

tempat : pulau krabi dan phuket (thailand)
tempoh : 4hari 3 malam

dua tempat ni korang mesti xtahu kan..kalau xtahu,tanye la encik gugel..dia boleh menolong anda..hahaha

ni research aku cari dalam gugel..nanti aku da sampai sane,aku update pic2 yang aku da hamik kat sane...aku memang teringin sangat tengok pulau2 kat sane..pulau james bond la paling pemes... (sumber google)
ni la pulau james bond

ni pulau krabi

      
ni pn pulau krabi

tapiii..aku x pegi lagi ok...ade lagi 2 hari...memang xsabar..sape2 nk kirim ape2 tu,kirim laa..hehe..aku gi sane pn just melawat dan hamek2 gambar...

ok lah...aku nk gugel2 bahasa2 siam ni,stakat reti mengira dalam siam je,orang xpandang...ckp pn leh tanye "kin kao yang" "kin arai" "arai chaa" adooiii..tu bdk2 pn tau laa...malu3....hehe..bye2 k.tunggu next post...:)

No comments: