Blogger Templates

klik situ klik sini

Wednesday, February 22, 2012

Panda malaysia lebih comel dan ringan

Assalamualaikum semua...

dah masuk tahun baru..ni pess time hapdate blog panda
aku sbenarnya ingat da nk tutup kitab pasal blog2 ni..
tapi sayang la plak kn..walaupun  banyak benda2 yg xguna dalam blog aku ni..

kalau dulu blog aku sangat berat dan suke gegar2 akibat obesiti..
bila da berat tu,lemak2 banyak bertakung la kn..
so lemak2 tu la yang wat blog aku bgegar...huh!!

aku hapdate lagi blog ni sebab rakan seblogger aku cik ain bagi semangat dan kata2 hikmah suruh aku hapdate blog..
bukan sebab beliau minat nak baca blog aku,haha..tapi sebagai mendorong untuk terus menceburi bidang ni..cewahhh ayat skemaut..

errr,jap..jap..jap..tajuk aku tu aku maksudkan blog aku ni la..blog panda...
banyak diet2 dalam dunia blog telah aku amalkan supaya blog2 tempatan ni tidak terjebak dalam gejala obesiti ni..err

apa yang anda perlu lakukan??amalkan diet ni ye blogger sekalian
  • buang semua benda2 yang tak guna
  • susun balik apa yang patut disusun supaya blog nampak kemas
  • avoid dari bubuh menatang2 yang berat2..contoh : pic kapal terbang,kereta kebal,gunung-ganang...ape2 je la..maksud aku kapasiti dia la yg berat okeh!
  • then,ummm...pkir la sendiri yek...
 so,blog aku da ok..not KO k..aku tak cakap cantik..tapi better than before..
sape2 yang pernah view blog aku before ni,tau la...

adios to all..thanks for reading..just starting entry for this new year..

ni la yang jadi cursor blog panda...tuan dia..sukati dia la kan..hahaha..:p
 

No comments: