Blogger Templates

klik situ klik sini

Wednesday, March 14, 2012

jom holiday…”sawadikap” (part 2)

Assalamualaikum…
alhamdulillah,aku da selamat pergi dan selamat kembali dari thailand ..perjalanan ke phuket dan krabi sangat panjang..tapi x letih sangat..perasaan teruja dalam diri dah buat letih tu hilang..

aku ke phuket dan krabi tanpa ada partner or sape2..sebab aku tau,dah pergi ramai2 mesti la dapat berkenalan dengan sape2 kn..dapat ramai kawan kat sane..bukan kawan siam..tapi kawan2 yang 1 bas dengan aku..

kalau nak citer semua,memang panjang la entry ni..so hari ni aku nak post gambar2 yang aku janjikan dalam post sebelum ni yang part 1 tu..dengan berbekalkan DSLR nikon D5100, aku sangat hepy mepy bersama beliau..aku amik segala jenis gambar…tapi entry ni aku nak post view of sunset di krabi..eh,phuket ke krabi..ntah..lupe da aku

kat sane ada 1 tempat disediakan pihak thailand untuk tengok view sunset..(matahari tenggelam dalam laut) tempat dia cantik…

ni antara gambar2 dia..
DSC_0661
mat saleh
DSC_0668
di pantai yang indah
DSC_0698
just for view
DSC_0705
behind the scene
DSC_0718
chantek x???hehe
DSC_0722
magneta view
DSC_0733
blue sea view
DSC_0737
original view
terima kasih sudi jenguk…ada masa datang lagi..nanti ade gambar2 lain..

No comments: